Pomoc
Na čo slúži registrácia?
Registráciou si uľahčíte objednávanie. Údaje, ktoré ste zadávali každý týždeň teraz zadáte už iba raz. Múžete ich kedykoľvek zmeniť, alebo si zadať viacero adries a potom z nich jednoducho vyberať. Rovnako ako kontaktnú osobu na telefóne v deň doručenia. Vo svojom účte taktiež uvidíte aj históriu svojich objednávok.
Je registrácia povinná?
Registrácia nie je povinná a stále sa dá objednať aj bez registrácie. Je to iba na Vás, ktorý spôsob preferujete.
Ako sa zaregistrovať?
Krok 1:
V pravom hornom rohu kliknite na odkaz RegistráciaKrok 2:
Vyplnte svoj email a heslo, a kliknite na "Vytvoriť účet"Krok 3:
Vaše konto bolo vytvorené, hurá :-)Ako mám spravovať svoje konto?
Pre spravovanie konta kliknite na "Môj účet" v pravom hornom rohu.
Ako sa prihlásiť?
V pravom hornom rohu kliknite na Prihlásenie. Následne vyplňte svoj prihasovací email a heslo, a kliknite na Prihlásiť.
Vyplnenie údajov - adresy
Adresy, ktoré použijete pri objednávaní sa Vám automaticky uložia. Prehľad o nich nájdete v Môj účet -> Adresy. Tu môžete adresy mazať, meniť, aj pridávať nové a tak si ich predpripraviť pre budúce použitie pri objednávkach.
Fakturačná adresa je jedinečná pre každého užívateľa. Môže zadať iba jednu a kedykoľvek ju zmeniť. Na druhej strane, adries doručenia môže byť niekoľko a zákazník si z nich vyberá pri objednávke. Niektorí zákazníci si debničku nechávajú doviesť raz do práce, raz domov, raz k svokrovcom... Preto táto možnosť.
Adresu dodania nemusíte vôbec vypĺňať, ak je zhodná s fakturačnou adresou.
Ak máte inú fakturačnú adresu ako dodaciu, tak si dodaciu adresu vyplňte a uložte.
Vyplnenie údajov - telefónne čísla
Všetky čísla, ktoré použijete pri objednávaní sa Vám automaticky uložia. Prehľad o nich nájdete v Môj účet -> Telefónne čísla. Tu môžete čísla mazať, meniť, aj pridávať nové a tak si ich prepripraviť pre budúce použitie pri objednávkach.